موبایل روی خط

خبرهای روز بازار موبایل در ایران، اطلاعات در مورد گوشی های جدید موبایل و مطالب دیگر مربوط به تلفن های همراه را در اینجا بیابید!

موبایل روی خط

خبرهای روز بازار موبایل در ایران، اطلاعات در مورد گوشی های جدید موبایل و مطالب دیگر مربوط به تلفن های همراه را در اینجا بیابید!

Nokia N71

اگر به دنبال یک گوشی دردار و کامل هستید و حاضرید پول خوبی برای به دست آوردن چنین چیزی بدهید، توقف کنید! چون شما به کامل ترین گوشی در دار رسیده اید. نوکیا N71 دومین گوشی دردار از سری N است که برای یک فرد مشکل پسند طراحی شده است. ظاهری نسبتاً ساده و در عین حال شکیل دارد و نسبت به گوشی های دردار دیگر اندکی بزرگتر است. البته این گوشی بسیار کوچکتر از N90 است و همین مورد و موارد دیگری از قبیل فقدان سیستم لرزشی (vibration) در N90 باعث شده که N71 بدون احتیاج به لنز Zeiss، انتخاب بهتری نسبت به برادر بزرگتر خود، N90 باشد.

شما به کمک این گوشی می توانید همیشه دی جی خود باشید! بلندگوهای استریوی این گوشی به شما کمک می کنند تا لذت گوش کردن به آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این گوشی بسیاری از فرمت های فایل موسیقی را پخش می کند و امکان تعویض سریع و راحت کارت حافظه را دارد. در نتیجه شما می توانید چندین کارت حافظه را به همراه داشته باشید و آهنگ های مورد علاقه خود را در آنها بریزید و آنها را مانند سی دی عوض کنید! به کمک دوربین ۲ مگاپیکسل این گوشی که مجهز به فلش نیز هست، دیگر لحظه های کوتاه و ماندنی را از دست نمی دهید! این گوشی همچنین یک دوربین دیگر در داخل دارد که برای مکالمه تصویری تعبیه شده است.

امکانات این گوشی عبارتند از (روی هر یک از تیتر های پایین کلیک کنید تا امکانات مربوط نمایش داده شوند):


امکانات صوتی:

دوربین و امکانات تصویری:

مشخصات عمومی این گوشی:

وزن این گوشی 139 گرم است، طول آن 9.86 سانتیمتر، عرض آن 5.12 سانتیمتر و ضخامت آن 2.58 سانتیمتر است. برای کسانی که به دنبال یک گوشی در دار هستند که در مقابل گوشی های دیگر از نظر امکانات کم نداشته باشد، مناسب است. قیمت آن در زمان ارسال این مقاله 720 هزار تومان است و این گرانی به خاطر بحران فعلی بازار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد